SIP2 vs. DOB2

Am Mittwoch dem 08.04.2015 hot SIP2 sei vualetzte Partie gegen DOB2 bestritten. SIP2 woa mit den stork spülenden Spielern Peter Haidl und Andreas Unterweger, sowie mit Markus Schätzer vetreten. Auch DOB2 is mit seiner stärksten Aufstellung kumman: Edgar Walter, Amrin Siari und Philipp Walter.

Obwohl de Motivation für an Sieg do woa, hobn Peter/Andi glei des Doppel gegen Edgar/Armin im fünften valuan. Am Onfong woan se anfoch noch nit drin, wesholb se glei 0:2 hinten woan. Sand donn oba bessa eine kumman und hoben sich in den fünften Sotz gspült. Leider hobn de Gegner donn im fünften guat getroffen und konnten senan ersten Sieg sichern. De ersten zwa Anzel hot da Peter gegen den Philipp und da Markus gegen den Edgar gspült. Peter woa wieder amol sicher bei seinen Schlägen und lies Philipp wenig Chancen auf an Sotz. Der Markus hot daweil sei jetzige Sicherheit bewiesen und hot glei 0:3 valuan. Somit woan ma leider immer noch 1:2 hinten. Im vierten Spül hot da Andi stoak ongfongan und ging glei 2:0 gegen Armin in Führung. Jedoch konnte er sei Niveau nit aufrecht erholten und valiert donn im Fünften, wos uns an 1:3 Rückstond einbrochte. Der Peter woa gegan Edgar im ersten Sotz glei 5:0 vuan, hot den oba noch valuan. Dafür spülte er in den anderen Sätzen wieder a unglaubliches Tischtennis und konnte 3:1 gwinnan (vor ollem im 3.Sotz hot er an Lauf ghobt und hot uns gezagt wie man mit der Rückhond vom Tisch gegenziagt und obschlogt). Währendessen konnte Andi sei Partie gegen Philipp mit 3:1 gwinnan. Somit war die Aufholjagdt geglückt und wir schofften den Ausgleich auf 3:3. Donn woa ober leider wieder Markus dran, der mit einer 0:3 Niederlage gegen Siari den Gengner glei wieder a 3:4 Führung brachte. Andi spielte gegen Edgar wieda a sehr sicheres Tischtennis und lies kan Boll durch und brachte unserer Monnschoft mit an 3:0 Sieg wieder den Augleich. In da vualetzten Partie kämpfte Peter gegen Siari. Es woan anige knoppe Sätze dabei, ober Peter mochte das Spiel so vül Spaß und spülte dem entsprechend a guat und konnte 3:1 gwinnan. Somit woan ma donn zum ersten mol an diesem Obend mit 5:4 vuan. Die letzte Partie spülte donn Markus gegen Philipp. De Partie woa so a auf und ob und der Ausgang woa bis zum Schluss unkloa. Ober Markus wollte a wieder mol a Partie gwinnan und konnte sich im 5.Sotz durchsetzen. Somit woas geschofft, SIP2 hot mit 6:4 gwunnan!